Kur op muziek viertallen

HSV St Martinus Boxtel  organiseert weer de kür op muziek competitie Hippische Sport Vereniging  St Martinus Boxtel organiseert in 2019 voor de 8 ste keer op rij, een competitie Kür op muziek voor viertallen. In samenwerking met Indoor Brabant The Masters is er afgesproken dat de finale van deze competitie op The Masters Indoor Brabant 2020 gereden gaat worden.

Ook dit jaar zullen er weer vier wedstrijden georganiseerd worden. Elke wedstrijd heeft verschillende juryleden.  Pony  en paarden 4tallen zullen hun eigen competitie rijden, bij voldoende inschrijvingen ook per klasse gescheiden.

Bij kleine rubrieken zal er  in handicap worden gereden. De 3 beste resultaten zullen meetellen als selectie voor de finale op Indoor Brabant. De beste presterende teams mogen voor het over-all klassement de strijd aangaan op The Masters Indoor Brabant.

Natuurlijk zullen er mooie dagprijzen zijn, en de over-all winnaar zal, buiten de eeuwige roem en eer, ook een mooi prijzen pakket overhandigd krijgen.

De data voor de competitie wedstrijden zijn: 13 oktober Boxtel, 1 december 2019 Ammerzoden, 21 december Ammerzoden,  ½ februari Brabantse Kampioenschappen (opengesteld voor alle 4  tallen met een dag winnaar) en 1 maart Boxtel (finale)  en dan 15 maart 2020 The Masters Indoor Brabant. (laatste datum onder voorbehoud)

De finale van de kür op muziek competitie voor viertallen wordt mede mogelijk gemaakt door @hartog_paardenvoeders

Een van de producten geschikt voor sportpaarden binnen het assortiment van Hartog is de Hartog Concept. Hartog Concept is een compleet krachtvoer met uitsluitend pure grondstoffen. De toegevoegde kruidenmelange bevordert een goede darmflora, ondersteunt het immuunsysteem en heeft een gunstige invloed op de algehele gezondheid.

• Verrijkt met een unieke kruidenmelange
  • 100% natuurlijk: vrij van conserveringsmiddelen, GMO grondstoffen en ballaststoffen.
  • Bron van goed verteerbare eiwitten en essentiële aminozuren voor spieropbouw en onderhoud
  • Bevat organisch gebonden sporenelementen

Voor meer informatie zie www.hartog-lucerne.nl/concept